Birecik Minibüsçiler ve Kamyoncular Odası Başkanı Muhyettin Begit, “24 Kasım Öğretmenler Günü” dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Birecik Minibüsçiler ve Kamyoncular Odası Başkanı Muhyettin Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Millet Mekteplerinin açıldığı ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e Başöğretmenlik unvanının verildiği bu anlamlı günde, tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü kutluyorum.
Öğretmenlik mesleği, bedeli hiçbir maddi karşılıkla ölçülmeyecek kadar emek, sabır, fedakârlık isteyen saygın bir meslektir. Herkesin üzerinde emeği olan ve gönlünde müstesna bir yer tutan Öğretmenler, bizleri yetiştirdikleri gibi en değerli varlıklarımız çocuklarımızı, gençlerimizi de yetiştirerek yarınlara hazırlamakta, ülkemizin geleceği yönünden önemli ve sorumluluğu ağır olan bir görevi yerine getirmekteler.
Ülkemizin geleceğini emanet ettiğimiz çocuklarımızı hızla değişen dünyaya ayak uydurabilecek şekilde bilgili, donanımlı, dinamik ve açık fikirli bireyler olarak yetiştirmek için canla başla çalışan öğretmenlerimize bir kez daha teşekkür ediyorum.
Bu duygularla, başta Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk ve ebediyete göç etmiş bütün öğretmenlerimizi rahmetle anıyor, tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü bir kez daha en içten dileklerimle kutluyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
HARRAN BELEDİYE BAŞKANI MAHMUT ÖZYAVUZ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
HALİLİYE BELEDİYE BAŞKANI MEHMET CANPOLAT’TAN BABALAR GÜNÜ MESAJI