Birecik Belediye Başkan Vekili Avukat Sakıp Yaşar, 24 Temmuz Gazeteciler ve Basın Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Av. Sakıp Yaşar, mesajında şu ifadelere yer verdi;
24 Temmuz 1908 tarihinde Türk basınına yönelik uygulanan her türlü sansür kalkmış ve 24 Temmuz günü Gazeteciler ve Basın Bayramı olarak kutlanmaya başlanmıştır.
Demokratik hayatımızın vazgeçilmez unsurlarından biri olan haber alma hürriyetinin aracı olan basın, demokrasimizin gelişmesini de sağlayan önemli unsurların başında gelmektedir.
İçinde bulunduğumuz iletişim çağında yazılı, işitsel ve görsel basın kuruluşları tüm dünyadaki gelişmeler hakkında toplumu bilgilendirmenin yanı sıra vatandaş ile devlet arasındaki iletişimin sağlanması gibi önemli bir mesuliyeti de üstlenmektedir.
Bu duygu ve düşüncelerle basında sansürün kaldırılışının 116. yıl dönümünde, İlimizde ve İlçemizde faaliyette bulunan bütün basın mensuplarının 24 Temmuz Gazeteciler ve Basın Bayramını kutluyor; başarı dileklerimle sağlık ve mutluluklar diliyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Bryansk Oblastı’ndaki Unecha’da, Birleşik Rusya üyeleri yerel merkez bölge hastanesinin bahçesine ağaç dikti
Saransk’ta, Birleşik Rusya aktivistleri yaşlı nesil için halk oyunları düzenledi
Birleşik Rusya’nın desteğiyle İnguşetya’da çocuk spor müsabakaları düzenlendi
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
«Единая Россия» провела в Казани форум рабочей молодежи
Birleşik Rusya’nın girişimiyle Ulyanovsk’ta Olimpiyat sporunun tarihi üzerine bir bilgi yarışması düzenlendi