Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Dünya Çiftçiler Günü, Uluslararası Tarım Üreticileri Federasyonu’nun (IFAP) kuruluş tarihi olan 14 Mayıs 1946 tarihi vesilesi ile dünyada ve ülkemizde her yıl kutlanmaktadır.
Tarımsal üretimin her alanında faaliyet gösteren tüm üreticilerin Dünya Çiftçiler Günü’nü kutlarken, vatanı ve toprağı için alın teri döken çiftçilerimizin özverili çalışmalarının ve tarımsal üretimin önemini yinelemek istiyorum. Günümüzde tarımın ve tarımsal üretimin ne denli önemli olduğu gün yüzüne çıkmıştır. Üretimin ve çiftçilerimizin öneminin bilinciyle, çiftçilerimizin üretimlerini desteklemek, korumak ve geliştirmek adına adımlar atılmaktadır.
Dünya Çiftçiler Günü’nde, her zorluğa katlanarak vatan topraklarını işleyen, emeği ve alın teri ile üretimi sürdüren tüm çiftçilerimizi saygı ve minnet duygularımla selamlıyorum. Dünya Çiftçiler Günü’nü kutluyor, emekleriyle topraklarımızı bereketlendiren çiftçilerimize esenlikler diliyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
В Нижегородской области «Единая Россия» передала кухонную технику ветеранам Великой Отечественной войны
BİRECİK BELEDİYE BAŞKANI MEHMET BEGİT `TEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
AVUKAT SAKIP YAŞAR `DAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
CHP BİRECİK İLÇE BAŞKANI HASAN KURT `TAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
AK PARTİ BOZOVA İLÇE BAŞKANI AVUKAT MEHMET AKGÜN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
MURAT ÇOBANOĞLU`NDAN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI