Birecik Minibüsçiler ve Kamyoncular Odası Başkanı Muhyettin Begit, “24 Kasım Öğretmenler Günü” dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Birecik Minibüsçiler ve Kamyoncular Odası Başkanı Muhyettin Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Millet Mekteplerinin açıldığı ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e Başöğretmenlik unvanının verildiği bu anlamlı günde, tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü kutluyorum.
Öğretmenlik mesleği, bedeli hiçbir maddi karşılıkla ölçülmeyecek kadar emek, sabır, fedakârlık isteyen saygın bir meslektir. Herkesin üzerinde emeği olan ve gönlünde müstesna bir yer tutan Öğretmenler, bizleri yetiştirdikleri gibi en değerli varlıklarımız çocuklarımızı, gençlerimizi de yetiştirerek yarınlara hazırlamakta, ülkemizin geleceği yönünden önemli ve sorumluluğu ağır olan bir görevi yerine getirmekteler.
Ülkemizin geleceğini emanet ettiğimiz çocuklarımızı hızla değişen dünyaya ayak uydurabilecek şekilde bilgili, donanımlı, dinamik ve açık fikirli bireyler olarak yetiştirmek için canla başla çalışan öğretmenlerimize bir kez daha teşekkür ediyorum.
Bu duygularla, başta Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk ve ebediyete göç etmiş bütün öğretmenlerimizi rahmetle anıyor, tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü bir kez daha en içten dileklerimle kutluyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
«Единая Россия» организовала спортивные соревнования по всей стране
«Единая Россия» провела в Самаре открытую «Зарядку с чемпионом»
HARRAN BELEDİYE BAŞKANI MAHMUT ÖZYAVUZ DEVLET BAHÇELİ’Yİ ZİYARET ETTİ
Birleşik Rusya üyeleri, Togliatti’deki okul çocuklarını eko-teknoparkla tanıştırdı
В Покачах (ХМАО) «Женское движение Единой России» организовало медосмотр детей участников СВО
Birleşik Rusya aktivistleri, Rus Dili Günü’nü kutlamak amacıyla Lipetsk bölgesindeki okul çocukları için etkinlikler düzenliyor