Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde ağız ve diş sağlığı alanında modern ve kaliteli hizmet sunmayı hedefleyen Dental Mustafa Diş Kliniği düzenlenen açılış ile hizmete başladı. Son teknoloji ekipmanlar ve uzman kadrosuyla vatandaşlara hizmet verecek olan klinik, ilçede önemli bir sağlık ihtiyacını karşılayacak.
Diş Hekimi Ahmet Selim Erdem başkanlığında faaliyetlerine başlayan klinikte; implant, cerrahi diş çekimi, zirkon ve porselen kaplama, restoratif dolgu tedavileri, kanal tedavisi, ortodonti (tel tedavisi) ve total-hareketli protez uygulamaları gibi birçok alanda profesyonel sağlık hizmeti sunulacağı belirtildi.
Dental Mustafa Diş Kliniği Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Urgunludaş, Birecik halkına en iyi sağlık hizmetini sunmak amacıyla yola çıktıklarını belirterek şunları söyledi:
“İlçemize modern, hijyenik ve tam donanımlı bir diş kliniği kazandırmanın gururunu yaşıyoruz. Alanında uzman diş hekimlerimiz ve deneyimli ekibimiz ile vatandaşlarımıza kaliteli sağlık hizmeti sunacağız. Artık vatandaşlarımızın diş tedavileri için Gaziantep veya Şanlıurfa’ya gitmesine gerek kalmadan birçok tedavi işlemi Birecik ilçemizde yapılabilecek. Önceliğimiz hasta memnuniyeti ve güvenilir sağlık hizmetidir.” dedi.
Birecik halkının ağız ve diş sağlığı konusunda güvenilir bir merkez olmayı hedefleyen Dental Mustafa Diş Kliniği’nin hasta kabulüne başladığı öğrenildi.
Detaylı bilgi ve randevu için vatandaşların 0542 269 69 35 numaralı telefondan iletişime geçebileceği belirtildi.
Adres: Merkez Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı, Ziraat Bankası üstü, Birecik / Şanlıurfa.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA

HALİL KARAKEÇİLİ`DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
Nizhny Novgorod bölgesinde, Birleşik Rusya, Büyük Vatanseverlik Savaşı gazilerine mutfak eşyaları bağışladı
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Çukotka ve Kemerovo’da satranç ve tenis turnuvaları düzenlendi
Asaf Atasoy `dan Jandarma Teşkilatı’nın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Mesajı
Asaf Atasoy `dan Jandarma Teşkilatı’nın 187. Kuruluş Yıl Dönümü Mesajı
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI