Şanlıurfa Haliliye Belediyesi, kamu kurum ve kuruluşları, bankamatikler ve apartmanlarda dezenfeksiyon çalışmalarını kararlı şekilde sürdürüyor.
Haliliye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, küresel bir sorun haline gelen Kovid-19 ile mücadelede çalışmalarını mesai mefhumu gözetmeden sürdürüyor. Pandemiyle mücadelenin en önemli safhası olan dezenfekte çalışmalarını program dahilinde ilçe geneline yayan ekipler, halkın yoğun olduğu noktalarda ayrıca çalışmalar yürütüyor. Dezenfeksiyon çalışmaları kapsamında kamu kurum ve kuruluşları, apartmanlar ve bankamatikler de, ekiplerin dezenfekte alanları arasında yer alıyor. Hummalı şekilde yürütülen çalışmalara ek olarak da, 4442263 numaralı Beyaz Masa Hattını arayan vatandaşların taleplerine yanıt veriliyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Kovid-19 salgınıyla mücadele çalışmalarının kararlılıkla süreceği ifade edildi.
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
HARRAN BELEDİYE BAŞKANI MAHMUT ÖZYAVUZ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI