Şanlıurfa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Şanlıurfa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Mübarek Kurban Bayramı’na bir kez daha kavuşmanın, gönül gönüle vermenin ve muhabbet sofralarında buluşmanın derin huzurunu yaşıyoruz. Bayramlar, aramızdaki mesafeleri kısaltan, kırgınlıkları unutturan ve bizleri “biz” yapan en mukaddes zaman dilimleridir. Bu özel günlerde, yardımlaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneklerini sergileyerek toplumsal bağlarımızı daha da kuvvetlendirmeliyiz.
Bu mübarek vakitlerde, kapısı çalınmamış bir ihtiyaç sahibi, gönlü alınmamış bir yetim bırakmamak temel gayemiz olmalıdır. Paylaştıkça çoğalan bereketin, paylaştıkça azalan dertlerin farkında olarak; komşularımıza, yaşlılarımıza ve kimsesizlerimize şefkat ve hürmetle yaklaşalım. Unutmayalım ki gerçek bayram, bir gönüle dokunabilmek ve bir tebessüme vesile olabilmektir.
Bu duygu ve düşüncelerle, başta şehit ailelerimiz ve gazilerimiz olmak üzere tüm hemşehirlerimizin Kurban Bayramı’nı en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Hanelerinizin huzur, sofralarınızın bereket, ömrünüzün saadet içinde geçmesini diliyorum. Kurbanlarınızın kabul, bayramınızın mübarek olması duasıyla, hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Московские единороссы организовали для школьников экскурсию в город-герой Новороссийск
Birleşik Rusya, Kazan sakinlerini komşuluk ilişkileri festivali için bir araya getirdi
При поддержке «Единой России» для школьников Ульяновска прочитали лекцию о русском языке
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Primorsky Krai’deki Lugovoe köyünde bir yol onarıldı
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU
Nefteyugansk’ta (Khanty-Mansi Özerk Bölgesi) Birleşik Rusya’nın katılımıyla bir yaz spor fuarı düzenlendi