Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Ligin ilk yarısındaki maçların seyircisiz oynanması şeklinde Bilim Kurulu’nun önerisi oldu” dedi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Futbol, Bilim Kurulu gündeme geldi. Bu dönemde belli bir döneme kadar veya ilk yarısı için müsabakaların seyircisiz olması şeklinde bir öneri var. Seyircili olmaması, seyircisiz devam edilmesi şeklinde Bilim Kurulu önerisini yaptı. Yaklaşımımız budur.” diye konuştu.
AYRINTILAR GELİYOR..
KAYNAK:TRT SPOR
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
В штабе общественной поддержки «Единой России» в Благовещенске устроили фитнес-площадку для мам детей с ОВЗ
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Birleşik Rusya, Stavropol Bölgesi’nin Predgorny ilçesinde Sovyet askeri kahramanlarının dul eşleriyle bir toplantı düzenledi
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi