Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, taraftarlara maç sonunda koronavirüs tedbirlerine uyma çağrısı yaptı.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, Süper Lig’in 33. haftasında Başakşehir-Kayserispor müsabakasının İstanbul’da, Trabzonspor-Konyaspor karşılaşmasının Trabzon’da oynandığını anımsatarak şu uyarılarda bulundu:
“Taraftarı maç sonunda salgın tedbirlerine uymaya davet ediyoruz. COVID-19 günlerinde centilmenlik kurallarına maske, mesafe ve toplum sağlığı da eklendi. İyi seyirler.”
kaynak:TRT HABER
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
HARRAN BELEDİYE BAŞKANI MAHMUT ÖZYAVUZ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI